Промо-стенди – це легка конструкція яка використовуються для рекламних заходів і демонструє імідж та напрямок діяльності компанії. Перевагою є можливість швидкого та легкого монтування окрім, можливе змінне зображення. На такі конструкції кріпеться банерна тканина. Промо-стенди бувають: Х – банер стандартні розміри 0,8 х 1,8м, 0,6 х 1,6м, 1,2 х 2,00м – Х – подібний стенд, на каркасах якого кріпиться банерне полотно. Найбільше використання на виставках, акціях, конференціях ті інших заходах. Roll – up – стандартні розміри 0,8 х 2,00 м, 1,00 х 2,00м – зображення компактно скручується в середину корпусу що дуже зручно у період зберігання чи транспортування, а для монтажу достатньо лише витягнути полотно з касети. Можливе змінне зображення. Використання на виставках, акціях, конференціях ті інших заходах. L – банер – стандартні розміри 0,6 х 1,60 м, 1,00 х 2,00м – надлегка конструкція особливістю якої є металева телескопічна опора, яка дозволяє регулювати висоту. Можливе змінне зображення. Використання на виставках, акціях, конференціях ті інших заходах. Штендер – напольна виносна рекламна конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом до місця продажу чи вказує напрямок до нього. Штендери бувають одно -, двосторонні, Т- подібні, фігурні, тощо.